dijous, 25 de març del 2010

LAVA ENMIG DEL GEL

El volcà Eyjafjallajökull, situat en una glacera d'Islàndia i que va entrar en erupció el cap de setmana, no para d'escopir lava, fum i roques.
Després de quatre dies d'erupció de l'Eyjafjallajökull, un volcà que està soterrat sota el gel d'Islàndia, els experts creuen que ja no hi ha cap perill i, per això, han deixat que les 600 persones que es van veure obligades a marxar de casa, hi puguin tornar.També han permès als científics, fotògrafs i càmeres de televisió acostar-se al volcà per poder-lo observar i estudiar-lo de ben a prop.
Voleu veure el volcà? Us aseguro que aquestes imatges són molt impressionants!
Redacció: Mercè Magrans
Data: 28-3-2010
Font: Info-K

3 comentaris:

Àngel Olivella ha dit...

Mai havia vist que un volcà explotés amb gel al voltant!
És molt interessant
Àngel Olivella
LA MOLA

Mercè Magrans ha dit...

Ni jo tampoc...
Al principi no em creia la noticia, però a les notícies de TV3que feien per la nit ho vaig veure aleshores vaig correr a l'ordinador i la vaig fer.

LA MOLA, mola. ha dit...

Sembla impossible que en mig de tant de gel hi hagi tant de foc.
Rosa