dimecres, 15 de desembre del 2010

EL MAG LARI

El Mag Lari quan encara no era molt famós, feia trucs de magia a teatres petits i un dels teatres era a Hospitalet, el Centre Catolic al costat del meu col.legi. Alguns diumenges anavem a veure'l, feia uns trucs increibles. Un dia va agafar un nen del public (no vaig sortir jo, perquè quan demanavan a un voluntari jo m'amagava, em feia vergonya) i al va posar a dalt d'un tamboret de peu i després amb un truc va treure les potes del tamboret, va passar la mà pel voltant del nen (volia dir que no hi havia res, ni fils ni res), bé... que va fer volar al nen.
A més a més de ser un bon mag també és divertit per això s'ha fet tant famos...
Si mai no heu vist al Mag Lari us el recomano, us ho passareu genial i riureu moltíssim...
Aqui os deixo una pàg. web amb dates...:Dates per anar a veure al Mag Lari
Redacció: Mia Robles
Data: 15/12/2010
Font: Propia

6 comentaris:

Rosa Soler ha dit...

És un mag GENIAL i peculiar.
A mi m'encanta.
Ah!! jo havia fet teatre al Centre Catòlic de l'H. Quan era jove m'hi passava mitja vida allí!!!
Rosa

Anònim ha dit...

Si. El Mag Lair es un gran mag !!

Marta O.
La Mola

Anònim ha dit...

Quan vaig escriure la noticia la meva mare la va mirar i em va dir: possa en el Centre Catòlic que a la Rosa li fara gracia...
I jo li vaig dir que vale

Mia
La Mola

Marta Mo. ha dit...

Guau! Quin mag més genial, ja m'agradaria a mi volar!

Marta Montero
La Mola

Rosa Soler ha dit...

NO sap res la teva mare, eh, Mia!!
Gràcies.
Rosa

Anònim ha dit...

he vist vídeos al youtube i es genial!!!!!