dilluns, 13 de desembre del 2010

EL MÒBIL DE BOB ESPONJA

A Bob Esponja el dibuix animat, que es molt conegut per la gent ja te el seu propi mòbil.
Es LG Cookie Style T310 l'edició de Bob Esponja serà exclussiva a Orange de cara al pròxim Nadal.
És un telèfon tàctil que, segons els fabricants, porta un atractiu disseny amb les presentacions més demandades, càmera, Bluetooth i MP3.
Aquest mòbil està totalment personalitzat amb els dissenys de la sèrie de dibuixos animats.
Porta una carcassa exterior de Bob Esponja (com podeu veure a la foto).
Redacció:Sandra P.
Data:13/12/10

5 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

Ostres! Si han fet un móbil del Bob Esponja i tot! Això si que no m'ho esperava! Je, je, je...

Marta Montero
La Mola

Anònim ha dit...

Jo vaig veure el anunci per la tele.

Marta O
La Mola

arnauparedes@gmail.com ha dit...

si que sera famos el bob esponja jejje anda que fer un movil jo cec que es per juanya mes moni moni jejej

Laura Blanco ha dit...

Joo aquest móvil l'he vist a la tenda de móbils del Eroski de Cornellà.
La meva germana el volia.

Laura
LA MOLA

Anònim ha dit...

Jo tampoc m'ho esperava això del móvil del Bob Esponja.

Mia
La Mola